Politica de retur

 

Modificarea/Anularea comenzilor

În cazul în care Clientul nu mai dorește un produs din comandă sau anularea comenzii totale, acesta ne poate contacta la adresa de e-mail contact@merya.ro. Vom face tot posibilul pentru a modifica/anula comanda.

Termenul de inițiere a procedurii de retur / dreptul de retragere în termen de 14 zile pentru comerț la distanță

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna un Bun sau de a renunța la un Serviciu, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta costuri suplimentare, altele în afară de CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE A PRODUSELOR. În conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, termenul de retragere expiră după 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului.

Termenul de 14 zile se calculează astfel:

  • În cazul unei singure comenzi cu produse multiple livrate separat: de la data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs;
  • În cazul unui produs livrat în mai multe loturi sau componente: de la data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului lot sau ultimei piese.

Condiții obligatorii pentru ca un produs să poată fi returnat

  1. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare, deteriorare sau modificări. Este obligatoriu ca produsul să nu fi fost desigilat sau desfăcut.
  2. Produsul este însoțit de etichetele originale intacte și toate documentele cu care a fost livrat (inclusiv certificat de conformitate/garanție, dacă a fost emis).
  3. În cazul returnării seturilor, returul se acceptă doar dacă TOATE PRODUSELE DIN SET sunt  în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare, deteriorare sau modificări.
  4. Nu se acceptă returnarea produselor care au suferit intervenții, prezintă urme de utilizare sau au fost desfăcute.

Efectuarea returului

  1. Clientul inițiază o cerere de retur completând formularul care este disponibil aici.
  2. Un reprezentant Merya va contacta Clientul pentru a confirma primirea cererii de retur și pentru a soluționa returul.
  3. Clientul ambalează coletul de retur, incluzând în el toate produsele ce vor fi returnate (stipulate în cererea de retur) în stare perfectă și orice alte documente cu care produsele au venit (certificate de conformitate, dacă au fost emise, sau altele).
  4. Clientul trimite coletul către Merya, la adresa strada Lebedei, numărul 27, Brașov, județul Brașov, cod poștal 500461, România. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
  5. Rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepționării lor, prin transfer bancar în IBAN-ul transmis prin formularul de retur. 

Anularea cererilor de retur

Dacă ai fost contactat prin e-mail/telefonic de un reprezentant Merya și ți s-a comunicat că cererea de retur a fost anulată, acest lucru se poate întâmpla deoarece produsele nu au starea conformă returului.